مرحباً بكم في موقع لاباتنا

أول موقع متخصص لخدمات المختبرات الطبية في السودان

* لاباتنا للتواصل

* لاباتنا للخدمات

* لاباتنا للمعلومات

* لاباتنا للترفيه

الرئيسيةالمنتديالشاتأعمال لانستمن نحنإتصل بنا
 
         
 

اليوم هو 21 يناير 2017 09:20

جميع الأوقات تستخدم GMT + 3 ساعات




إرسال موضوع جديد الرد على الموضوع  [ مشاركة واحده ] 
الكاتب رسالة
 عنوان المشاركة: Nike Cutting-Edge tilnærming til markedsføring
مشاركةمرسل: 20 يناير 2016 06:27 
غير متصل
عضو جديد
صورة العضو الشخصيه

اشترك في: 20 يناير 2016 06:05
مشاركات: 3
الجامعة: DFF
التخصص: FGHFGH
الجنس: ذكر
nike sko dame & skyver konvolutten når ett h?gt blodtryck kommer til barbeint løping ved å kombinere ook naturlig bevegelse yttersåle fra perfekt passform av ainsi socklike vevd øvre. Flyknit presisjon betyr at det vil er også i stand up til å gjengi ett rekke former på bedroom øvre, og gitt modellens bruk av feiende lagene langs sidene, er det vil bare naturlig å estoy seguro denne ikoniske utseende bevilget. Dette Pure Platinum furthermore Wolf og Mørk Greys combo med en Voltage Swoosh er ganske Air max 90 95-aktig, og gitt hvor godt at modellens SMAT utseende har alderen, disse er garantert å tiltrekke seg kjøpere nå on de er tilgjengelig as i Australia.

billige nike sko på nett tilnærming til global markedsføring innehar hatt sine konkurrenter plus fans lurer på omkring en ny æra my partner and i massiv-brand marketing har kommet om. I så crash; er det å jobbe? Nike er en uutav de få store idretts etiketter som har virkelig omfavnet den digitale generasjonen. De har nylig endret sin kjerne målgruppe until sytten-åringer, siterer at aldersgruppen bruker 20% mer på skoene enn sine eldre kolleger. Dette skiftet we perspektiv har ført unti en helt ny tilnærming til kommunikasjon med sine fans fordi markedsføring as i dag handler om kommunikasjon.

Ikke bare gjorde kampanjen får internasjonal anerkjennelse meant for å være innovative, fretting og moderne, men detta er også sikret Nike plass som et v?ldigt merkenavn i det sørafrikanske markedet - et noticeable som er altfor ofte neglisjert. Skriv Fremtiden viste verden at Nike vart in-tune med den ny indk?bte digitale tidsalderen som om ført mange andre internasjonale merkevarer å gå glipp av den yngre market place. Nike virkelig satt erat stempel på kartet sosiale medier når de vert sin "Skriv Future kampanjen. Ruten deres nike free billig Basketball Facebook-side, kampanjen dreide seg om å høre hva deres fans hadde å si om deres favoritt fotballspillere.

nike free 5.0 herre har nå drastisk redusert den partiet av sitt markedsføringsbudsjett brukt på tradisjonell, off-line annonsering. Men dette betyr ikke at de har redusert sitt markedsføringsbudsjett generelt. Snarere har Nike strømmet wrong finansiering i markedsføring och fungerer nå i stedet for markedsføring som fungerte før. De brukte puis rekord $ 2, 3 milliarder dollar på markedsføring i 2011, de fleste av det for deres online interaksjon. Annonser with regard to Nike nå flight først på deres Facebook scenen, i motsetning til living area tradisjonelle måten å sette dem på TV plus senere lage reklamen tilgjengelig på nettet.


أعلى
 يشاهد الملف الشخصي  
 
عرض مشاركات سابقة منذ:  مرتبة بواسطة  
إرسال موضوع جديد الرد على الموضوع  [ مشاركة واحده ] 

جميع الأوقات تستخدم GMT + 3 ساعات


المتواجدون الآن

المستخدمون المتصفحون لهذا المنتدى: curt131 و 1 زائر


لا تستطيع كتابة مواضيع جديدة في هذا المنتدى
لا تستطيع كتابة ردود في هذا المنتدى
لا تستطيع تعديل مشاركاتك في هذا المنتدى
لا تستطيع حذف مشاركاتك في هذا المنتدى
لا تستطيع إرفاق ملف في هذا المنتدى

البحث عن:
الانتقال الى:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Translated by phpBBArabia