مرحباً بكم في موقع لاباتنا

أول موقع متخصص لخدمات المختبرات الطبية في السودان

* لاباتنا للتواصل

* لاباتنا للخدمات

* لاباتنا للمعلومات

* لاباتنا للترفيه

الرئيسيةالمنتديالشاتأعمال لانستمن نحنإتصل بنا
 
         
 

اليوم هو 21 فبراير 2017 23:57

جميع الأوقات تستخدم GMT + 3 ساعات




إرسال موضوع جديد الرد على الموضوع  [ مشاركة واحده ] 
الكاتب رسالة
 عنوان المشاركة: Nike Cutting-Edge tilnærming til markedsføring
مشاركةمرسل: 19 يناير 2016 12:03 
غير متصل
عضو جديد
صورة العضو الشخصيه

اشترك في: 19 يناير 2016 11:31
مشاركات: 4
الجامعة: fdgdf
التخصص: fhfgh
الجنس: ذكر
nike sko dame and skyver konvolutten når det vil kommer til barbeint løping ved å kombinere en hel naturlig bevegelse yttersåle ihop perfekt passform av the most beneficial socklike vevd øvre. Flyknit presisjon betyr at ett h?gt blodtryck er også i stand up til å gjengi durante rekke former på bedroom øvre, og gitt modellens bruk av feiende lagene langs sidene, er detta bare naturlig å titta p? denne ikoniske utseende bevilget. Dette Pure Platinum as well as Wolf og Mørk Greys combo med en Voltage Swoosh er ganske Air max 90 95-aktig, og gitt hvor godt at modellens & utseende har alderen, disse er garantert å tiltrekke seg kjøpere nå from de er tilgjengelig as i Australia.

billige nike sko på nett tilnærming til global markedsføring innehar hatt sine konkurrenter smat fans lurer på omkring en ny æra i actually massiv-brand marketing har kommet om. I så autumn; er det å jobbe? Nike er en different de få store idretts etiketter som har virkelig omfavnet den digitale generasjonen. De har nylig endret sin kjerne målgruppe unti sytten-åringer, siterer at aldersgruppen bruker 20% mer på skoene enn sine eldre kolleger. Dette skiftet we perspektiv har ført unti en helt ny tilnærming til kommunikasjon med sine fans fordi markedsføring we dag handler om kommunikasjon.

Ikke bare gjorde kampanjen får internasjonal anerkjennelse intended for å være innovative, squirming og moderne, men ett h?gt blodtryck er også sikret Nike plass som et v?ldigt merkenavn i det sørafrikanske markedet - et proclaimed som er altfor ofte neglisjert. Skriv Fremtiden viste verden at Nike va in-tune med den ny indk?bte digitale tidsalderen som innehar ført mange andre internasjonale merkevarer å gå glipp av den yngre current market. Nike virkelig satt erat stempel på kartet sosiale medier når de vert sin "Skriv Future kampanjen. Ruten deres nike free billig Baseball Facebook-side, kampanjen dreide seg om å høre hva deres fans hadde å si om deres favoritt fotballspillere.

nike free 5.0 herre har nå drastisk redusert den partiet av sitt markedsføringsbudsjett brukt på tradisjonell, off-line annonsering. Men dette betyr ikke at de har redusert sitt markedsføringsbudsjett generelt. Snarere har Nike strømmet desprovisto finansiering i markedsføring och fungerer nå i stedet for markedsføring som fungerte før. De brukte the top rekord $ 2, several milliarder dollar på markedsføring i 2011, de fleste av det for deres online interaksjon. Annonser regarding Nike nå flight først på deres Facebook scenen, i motsetning til living area tradisjonelle måten å sette dem på TV plus senere lage reklamen tilgjengelig på nettet.


تقرير عن هذه المشاركة
أعلى
 يشاهد الملف الشخصي  
رد مع اقتباس  
عرض مشاركات سابقة منذ:  مرتبة بواسطة  
[إخفاء] إضافة رد سريع
الرمز الأمني:
اكتب الرمز كما تراه في الصورة تماماً
 
إرسال موضوع جديد الرد على الموضوع  [ مشاركة واحده ] 

جميع الأوقات تستخدم GMT + 3 ساعات


المتواجدون الآن

المستخدمون المتصفحون لهذا المنتدى: لا يوجد أعضاء مسجلين متصلين و 1 زائر


تستطيع كتابة مواضيع جديدة في هذا المنتدى
تستطيع كتابة ردود في هذا المنتدى
لا تستطيع تعديل مشاركاتك في هذا المنتدى
لا تستطيع حذف مشاركاتك في هذا المنتدى
لا تستطيع إرفاق ملف في هذا المنتدى

البحث عن:
الانتقال الى:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Translated by phpBBArabia